BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 24 December 2012

Tok Lebai Sparkling~

AS Mall ~
Hari ini merupakan hari yg sungguh memenatkan..Tidur pun pkul 4 pagi sebab chatt dgn Anis Shahirah ....HAHA !!!!! Chat punya la lama sampai 2jam sebab nk mintak no. phone..Tapi apa pun tak dapat..KURANG ASAM..HAHA ! Lepas tidur pukul 4..Hmm....jgn harap lah aku nk bngun subuh~ Set jam loceng pun tak gunaa...DOSA2.. Tepat jam 8 pagi , tiba2 mak aku kejutkan sroh mandi sbb nk teman dia p jumpa kwan...Adoyai~ Tidur 4 jam ja bhai..Mana cukop..Kat Jenan pun aku tidur 6 jam , tu pun mengantok tak sangka dah..HAHA !

Lepas p jumpa kwan dia , aku ingat nk balek rumah dah..Tup2 mak aku p as mall pulak dahhhh~beli brang dapurr...Memang meroyann gilaa aku timee tu~Mak aku ni sembang ja nk beli brang dapur..stgi klau ada sale kat atass..Hmm..paham2 jelaa...

Time aku dok jalan2 nk beli barang dapur , aku ada ternampak BOTOL MINUMAN SPARKLING..HAHA ! MASYUK~......Seumur hidup aku tak pernahla lagi aku rasa air sparkling..Teringin jugak aku..Bukan selau bhai~...So,tanpa membuang masa aku pun belek2 lah dulu botol tu tengok ada logo halal ka tak....Tak sangka pulak ada..Selalunya takdak..HAHA ! aku pun tunggu bapak lagi..Letak la trus dlam trolley lah.... ~NAFSU TAK DAPAT DIKAWAL~HARAP MAAF


Time aku nk p bayar kat counter.... Tiba2 ada pak lebai ni mai kat aku..  "Adik ni islam ka kafir?"

Tudiiaa baq hang...Aku malas nak sentap pakcik nie..Sbb aku tau niat dia baek..HAHA !"Saya islam la pakcik.pasaipa?"

"Dah tu,kenapa beli minuman mcm ni , kamu tau kan benda ni haram blablablabla.."

Aku pun tercengang buat seketika,rasa nk tumbuk pun ada ...lain kali mai la belek2 botol ni dulu , kalau dh konfem arak baru hang mai serang..Hang ingat org pakai lebai ja tau HALAL HARAM? HAHAHAHAHA!

Mak aku pun tak terkata apa2  melihat kebodohan teramat pakcik ni..HAHA !

Naseb baek cashier tu nmpak..Dia pun p la ckap2 dngan pakcik ni..blablablablabla..

Mintak maaf pun tak...Pastu pakcik tu trus blah mcm tu ja......HAHAHA!....Dah hidup lama ka pak cik?Pecah jugak tayar kereta pakcik nie satgi..HAHA ! Naseb baek aku nie penyabar orangnyaa :) Auuww Auuw ~

 Time dalam kereta , cerita pakcik nie lah mnjadi hiburan kami dua branak..HAHA ! Harap ja pakai lebai , nak tegur org pun tak reti~ Ish3

Mengancam sangat ka minuman nie? Mmg la takdak HALAL JAKIM..Sbb MADE IN AUSTRALIA..So,dia pakailah LOGO HALAL AUSTRALIA ~ Open Minded lah sikit~

0 comments: