BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 22 December 2012

Anak Manager Bank

Cikgu:Okay,hari ni cikgu nk kamu ceritakan kat cikgu pekerjaan ayah masing2.Boleh ke tidak class?

Kelas:Boleh cikgu !

Cikgu:Okay,kita mulakan dengan Abu dulu lepastu sambung pulak dengan org sebelah.

Abu:Ayah saya kerja kerani,cikgu dekat pejabat pos.

Cikgu:Baik,org sebelah pulak, ayah kamu kerja apa?

Me:Pengurus bank,cikgu~

Kelas:Wahh...anak org kaya wehh!! Mesti nk apa semua dapat !!

Me:$#@#$%$Y#

Inilah situasi aku bila cikgu tanya kerja ayah time primary school dulu.Sungguh menyakitkan hati.....Sebenarnya, jngan ingat ayah aku manager bank , aku hidup senang mintak itu ini semua dapat. TAK !

Seumur hidup aku , aku tak pernah dapat apa2 barang dari ayah aku melainkan kalau aku perform in study.Tu pun,ada limit jugak actually..Org dekat umah aku ni belajar cukop malas..Tapi galaxy,iphone,laptop,vacation semua dapat..Sungguh Untung Hidup Hang.....

Satu2nya abahku..Mohd Nasri Romli....He was a student of Sekolah Alam Shah , KL..Batch 83-87 :)





Ayah aku ni pelik sikit , motorcycle dia beli sebelum kahwin tu pun dia taknak tukar selagi tak rosak -,-' Naseb baek rosak jugak last2 baru dia beli baru..HAHA !








0 comments: